تجهیزات پزشکی طب ورک و هیوا طب
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مزایای استفاده از لیفت بیمار در بیمارستان

چکیده کوتاه مطلب

امروزه در بیمارستان ها از تجهیزاتی برای کمک به جابجایی بیماران استفاده میشود که به آن لیفت بیمار گفته میشود. این لیفت برای جابجایی بیماران بی هوش و افراد ناتوان جسمی مناسب بوده و  از آسیب دیدن این افراد حین جابجایی در بیمارستان جلوگیری میکند. لیفت بیمار یا بالابر بیمار چیست؟ لیفت بیمار یا بالابر […]

امروزه در بیمارستان ها از تجهیزاتی برای کمک به جابجایی بیماران استفاده میشود که به آن لیفت بیمار گفته میشود. این لیفت برای جابجایی بیماران بی هوش و افراد ناتوان جسمی مناسب بوده و  از آسیب دیدن این افراد حین جابجایی در بیمارستان جلوگیری میکند.

لیفت بیمار یا بالابر بیمار چیست؟

لیفت بیمار یا بالابر بیمار یک وسیله ی برقی است که برای جابجایی بیماران ناتوان و معلول در بیمارستان استفاده می شود. و به پرسنل بیمارستان کمک می کند تا بدون نیاز به کمک افراد دیگر و بدون زحمت زیاد بیماران بیهوش یا افراد معلول را در بیمارستان جابجا کنند.

این وسیله به سقف متصل شده و بدلیل داشتن بازوهای قدرتمند اوانایی تحمل وزن های بالا را نیز دارد. لیفت بیمار در مواقع اورژانسی کمک می کند تا بیمار سریع تر جابجا شود و از آسیب های وارده جلوگیری می کند.

انواع بالابر بیمار

این دستگاه در دو مدل ریلی و متحرک تولید شده است . بالابر ریلی با استفاده از ریل هایی که به سقف متصل است جابجا می شود و در صورت عدم استفاده می توان آن را به راحتی جمع کرد. بالابر متحرک با استفاده از چرخ ها جابجا شده که می توان  از آن در هر جایی بدون مشکل خاصی استفاده کرد.

 یکی از این مزیت های این دستگاه این است که در صورت عدم نیاز به استفاده از آن می توان آن را در بالای اتاق جمع کرد. و در موارد نیاز سریع باز کرده و از آن استفاده کرد.و بوسیله کنترل های تعبیه شده در آن میتوان از آن به راحتی استفاده نمود.

از دیگر مزایای این لیفت بیمار می تواند افراد با وزن سنگین را نیز بدون زحمت فراوان جابجا کند. درحالی که جابجایی افراد سنگین وزن در بیمارستان بسیار پرزحمت است. همچنین اغلب بالابر ها از نوع ضد آب بوده و می توان از آن برای حمل بیمار به حمام و دستشوئی نیز استفاده کرد.

این دستگاه بهترین انتخاب برای جابجایی داخل بیمارستان ها است. در حالی که از گذشته بزرگترین دغدغه پرسنل بیمارستان جابجایی بیماران بوده است. پرسنل بیمارستان با این لیفت بیمار می توانند بیمار را به راحتی و با فشردن چند دکمه جابجا کنند.

شما میتوانید برای خرید بالابر بیمار یا اجاره آن به قسمت محصولات توانبخشی مراجعه نمایید.

ads
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به فروشگاه
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لینک کوتاه نوشته

بلاگ آخرین مطالب

Latest Posts Blog
نحوه استفاده از سرنگ انسولین
ورزش هوازی
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x